Bijna... - Reisverslag uit Obdam, Nederland van Naomi Ham - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Obdam, Nederland van Naomi Ham - WaarBenJij.nu

Bijna...

Blijf op de hoogte en volg Naomi

01 Februari 2015 | Nederland, Obdam

Lieve allemaal,

Afgelopen week ben ik voor de laatste keer uit geweest in Leeuwarden, heb ik mijn sleutel van mijn kamertje ingeleverd en heb ik een leuk afscheidsfeest gehad met lieve mensen! En dat allemaal om dat ik aanstaande vrijdag voor ruim 5 maanden naar Zuid-Afrika vertrek. Voor de mensen die het nog niet weten. Ik ga naar Zuid-Afrika, Port Alfred om precies te zijn, om daar te gaan studeren. Ik ga daar de minor Entrepreneurship volgen aan Stenden South-Africa. Uiteraard zullen er in de weekenden en vakanties leuke uitstapjes georganiseerd worden. Ook blijf ik mijn zomer vakantie nog in Zuid-Afrika om lekker rond te reizen met Thomas, mijn ouders en me zusje.
Om jullie allemaal op de hoogte te houden van mijn belevenissen, houd ik deze blog bij. Voor de die-hard fans, jullie kunnen jullie e-mail achter laten en dan krijgen jullie n mailtje als ik een nieuwe blog geplaatst heb.

Liefs

  • 01 Februari 2015 - 18:45

    Tineke:

    Ik wil natuurlijk op de hoogte blijven. Zal natuurlijk wel het een en ander horen, maar om je eigen verhaal te lezen vind ik ook wel leuk. En nog een mooie avond gehad gisteren? Ik hoor het morgen wel. Groetjes Tineke

  • 05 Februari 2015 - 19:31

    Willy:

    Lieve Naomi,
    Heel graag wil ik via je blog met je mee kijken in Afrika!
    Geniet nog even vanavond, goede reis en GENIET!

  • 06 Februari 2015 - 10:49

    Marja:

    Hoi Naomi,
    Natuurlijk willen we op de hoogte gehouden worden. Het lijkt ons heel leuk om jouw belevenissen in dat verre Zuid-Afrika te volgen. We wensen je een heel goede reis, en tot horens.
    HEEL VEEL PLEZIER!

  • 06 Februari 2015 - 22:25

    Gretha:

    Hoi Naomi heel veel plezier in Zuid Afrika en natuurlijk vind ik het erg leuk om jou reis verhalen te lezen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naomi

Op deze reisblog zal ik al mijn spannende verhalen plaatsen die ik beleef in Port Alfred, Zuid-Afrika. Ik ga hier voor ruim 5 maanden heen om daar te studeren aan Stenden South-Africa.

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 6460

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 25 Juli 2015

Zuid-Afrika 2015

Landen bezocht: